wtorek, 25 czerwca 2013

PORAZKA

Hej moze nie ktorzy z was zastanawiaja sie czemu mnie tak dlugo nie bylo a moze wcale was to nie obchodzi....Stal sie ten czas w ktorym sie poddalam ponioslam kleske, porazke i szczerze brzydze sie soba jem jak kiedys wygladam.....STRASZNIE poddalam sie gdybym mogla jeszcze wymiotowac mysle ze dalej bym walczyla ale mam za slabe zeby nie ma usprawiedliwienia mojego zachowania zawiodlam was i czue sie ak gowno, ostatnio sie pocielam staralam sie tego nie robic ale chec zrobienia tego mnie przerosla to genialne uczucoe kiedy ostra zyletka piesci twoja skore poczulam jak wszystko ze mnie ulatuje. Dziwie sie ze mam jeszcze odwage tu wchodzic nie zasluguje na was. Niedawno widzialam dziewczyne na 90% byla pro-ana byla piekna, tak cholernie chuda kazda kosc bylo tak pieknie widac moja mama tez ja widziala i teraz bardziej na mnie uwaza....i nagle zachcialo jej sie matkowac wyobrazacie sobie ze zabronila mi pic zielona i czerwona herbate? Mam ja w dupie dzis wypilam 2 litry litr zielonej i litr czerwonej. Moze poleglam ale ja sie nie poddam nie teraz kiedy w pazdzierniku zaczynalam z wielkimi marzeniami i nadzieja ze w te wakacje nie bede wygladac jak w tamte i nie zawiode zamej siebie o nie! Bede wlaczyc wroce do was PRZYSIEGAM. Mam pewne granice...hm....wytrzymalosci psychicznej? O ile moge tak to nazwac, niekotre przezycia powoduja ze uciekam do jedzenia kocham je, nie moge przestac o nim myslec zasypiajac i budzac sie, w srodku dnia w kazdej chwili o nim mysle to mnie przerasta a niektore przezycia sprawiaja ze go nienawidze nie dam rady przelknac boje sie go moze to ciche probowanie zwrocic na siebie uwagi? Nie wiem ale ja swie nie poddam ogladajac wszystkie modelki chodzace po wybiagach zdjecia mam nowe nadzieje wroce do was a jak na razie zawiodlam przepraszam wiem ze pewnie sie mnie brzydzicie ja soba tez uwierzcie wiec  .....zawieszam bloga i tak jestem marna inspiracja kocham was i wspieram moze ja nie dalam rady ale wy dacie kazdy dzien to kazda nowa nadzieja poki wasze serce bije macie szanse cos zmienic, zmiany sa dobre DACIE RADE ja tez dam potrzebuje tylko czasu kocham was xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz