niedziela, 2 czerwca 2013

Jak wam mina dlugi weekend?

Hej jest coraz lepiej! :D moze nie idzie doskonale ale jest coraz lepiej, ogolnie jestem troche chora ale jest ok i schudlam znowu 44 kg jeszcze tylko jeden kg i bedzie 43 kg jestem podekscytowana. Dzis wypilam litr zielonej herbaty i platki z blonnikiem na mleku , 2 ugotowane jajka ez zoltek i ciemny chleb. Niestety w moim organizmie zatrzymala sie woda o jestem przed okresem i po prostu widze po sobie szczerze mowiac cale szczescie bo bede czula sie komfortowo na balu :) Jesli ktos lubi pic piwa i czesto je pije niech lepiej przestanie juz zaledwie po 2 piwach ilosc spalania tkanki tluszczowej ZMNIEJSZA sie az o 70%. Taka krotka chaotyczna notka C: trzymajcie sie chudo i trzymam za was kciuki xoxo Zapomnialam wspomniec o jednej bardzo waznej osobie ktora dodala ostatnio komentarz byl niesamowity poczulam w sobie wielka sile mam nadzieje ze uda jej sie zdobyc swoj cel i od razu z tym skonczyc bardzo ci dziekuje jeszcze raz <3

5 komentarzy:

  1. Jesteś gruba jak świnia zawsze byłaś i będziesz po co ci to i tak przytyjesz idiotko podekscytowałaś się bo jeszcze tylko 1 kg i będzie 43 kg weź jaka ty głupia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje slowa mnie nie rania nie mam zamiaru brac do siebie slow kogos kto nawet mnie nie zna. Jestes jeszcze naiwnym dzieckiem nie znasz naszego swiata nie wiesz co MY czujemy ale nie zycze ci bys kiedykolwiek poznala x

      Usuń
  2. No normalnie nie wytrzymam jak można napisać tak o kimś kogo w ogóle się nie zna nigdy się nie widziało najlepiej w ogóle nie pisz bo nawet nie rozumiesz świata motylków a takie podłe rzeczy wypisujesz. A ty El. S. trzymaj się wiem, że Ci się uda bo jesteś silna widać od razu gdy się przeczyta post życzę Ci tego abyś dobiła swego, osiągnęła swój cel. Trzymaj się chudzinko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 nie mam zamiaru sie tym przejmowac ten ktos po prostu nas nie rozumie :)

      Usuń
  3. http://get-thinspiration-ana.blogspot.com Serduszko, zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam ;*

    OdpowiedzUsuń