niedziela, 26 maja 2013

Jakis czas mnie nie bylo

Witajcie! Dlugo mnie nie bylo nie mialam czasu pisac i nie mialam nawet checi...Dzis zjadlam ok. 600 kcal ostatnio szlo mi dobrze tak malo brakowalo bym znowu wazyla 43 kg..zamiast tego wrocilam do 45 ale idzie mi co raz lepiej znowu mam wyrzuty sumienia(nie mialam ich juz od 2 mies.) Gorsze jest to ze jak znowu zaczelam sie odchudzac znowu mam nieregularny okres co i tak jest lepesze bo pare miesiecy temu nie mialam go przez 2 mies. Poznalam ostatnio swietna osobe jest ode mnie o rok starsza i tez sie odchudza ma na imie Julia <3 Polubilam ja dobrze miec kogos kto cie rozumie ale szkoda ze tak daleko od siebie mieszkamy. Kolejna rzecz jaka chcialabym napisac i wam polecic pijcie zielona herbate przyspiesza metabolizm zmniejsza uczucie glodu, dziala moczopednie i jak duzo jej wypijemy moze nawet przeczyscic mi wystarczy litr i szklanka wody z octem jablkowym. Czarna kawa tez przyspiesza metabolizm, ogolnie kofeina. Kolejna rzecz WODA Pijąc zimną wodę rano na czczo lub/i przed każdy posiłkiem, sprawisz że twój organizm będzie potrzebował więcej energii żeby ogrzać wodę do temperatury ciała. Prysznic lub kąpiel w zimnej wodzie również będą miały ten sam efekt. Ostra papryczka tez przyspiesza metabolizm jak pieprz i cynamon. Przepraszam ze dlugo nie pisalam wiem ze bardzo malo osob czyta bloga a jak i tak rzadko dodaje norki za to mam dla was sporo thinspo Zamowilam juz sukienke na bal, bal jest ok 20 czerwca do tego czasu chce wazyc 43 kg trzeba skonczyc szkole z klasa. Sukienka jest piekna rozkloszowana bez dekoltu z wycieciem na plecach czerwona uwielbiam ja <3 Moze wstawie zdjecie jak bede przed balem w tej sukience ale tylko jesli schudne do minimum 43 kg I jeszcze jedno kazda z nas chce byc piekna nie wazne ile ma lat nie tylko chcemy tak sie czuc ale chcemy by sie za nami ogladano wiec jak juz schudniemy i bedziemy piekne tacy panowie beda sie za nami ogladac

5 komentarzy:

  1. Podziwiam Cię. Ważne jest odnajdywanie swoich celów i walczenia o nie. Jestem początkującym motylkiem :) Podziwiam Ciebie za odwagę i za to że się nie poddajesz. Za każdym razem kiedy kusi mnie żeby coś zjeść, to wtedy myślę to Tb i twojej wytrwałości. Nie poddawaj się! Walcz o to co kochasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje twoje slowa wiele dla mnie znacza. Na prawde sie wzruszylam to takie mile ze jestem czyjas inspiracja. Dzieki tobie poczulam ogromna sile tak jakbym mogla poleciec do nieba jesli tylko chce aw dziekuje xoxo Trzymam za ciebie kciuki dasz rade wierze w ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, dziewczyny co wy robicie. Potrzebna jest Wam pomoc psychologa i nie mówię tego złośliwie. Życie jest zbyt krótkie i trudne aby dodatkowo borykać się z ciężarem anoreksji. Proszę Was poszukajcie pomocy i zacznijcie normalnie żyć bez konieczności ciągłego liczenia kalorii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Schudnąć do wagi przyzwoitej to rozumiem...ale jeśli Ty chcesz wyglądać jak dziewczyny ze zdjęć to jakś masakra...przecież one sa wychudzone a nie szczupłe i zgrabne...a faceci za skora i koścmi sie nie ogladają.Ja sama schudłam 13kg ale z normalną dietą i siłownią,waga utrzymuje mi sie od 2lat ważę 57kg przy wzroście 170cm i jestem szczuplutka ale to wszystko ciężka praca ze zdrową dieta,trenerem i wieloma ćwiczeniami a nie wychudzeniem się i wyniszczeniem organizmu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń